Bekijk en bewerk je gecreëerde evenementen in het Event Management Dashboard.

Instructies

Aangezien het aantal events op de kalender toeneemt, geef in de titel een indicatie waar het evenement plaatsvindt (dus niet alleen “FNM”, maar bijvoorbeeld “FNM [plaatsnaam]” of “FNM @ [winkel]”.

Het evenement heeft een aantal standaard velden (begintijd, eindtijd, locatie, organisator, etc.) die je dus niet persé in de “event details” hoeft op te nemen.

Beschrijf onder “event details” alsjeblieft minimaal:

  • De deelnamekosten (en wat een deelnemer hiervoor krijgt)
  • Eventuele prijzen / prijsstructuur
  • Hoe deelnemers zich kunnen inschrijven (via email, website of via de RSVP functie van deze kalender)

Om input te minimaliseren (en output te standaardiseren) wordt er gebruik gemaakt van drop-down menu’s voor de organisator en de locatie. Mocht een organisator of locatie nog niet beschikbaar zijn, mail de gegevens (en eventueel een afbeelding) naar events@untap.nl en we maken ‘m voor je aan.

Kies bij de “Format Category” alsjeblieft het formaat op het laagste niveau (dus selecteer “Draft” in plaats van “Limited”). Als de kalender door een gebruiker wordt gefilterd op Limited, worden alle evenementen die daar onder vallen (Draft, Sealed, etc.) weergegeven.

LET OP: na submission wordt het event in de meeste gevallen direct gepubliceerd. Zorg er dus voor dat je event compleet is voordat je dat doet. Natuurlijk kun je ‘m naderhand wel aanpassen op je dashboard.